Straal Mirthe: Straal!

Welkom op het blog van Mirthe. Het blog waarmee we zijn begonnen om onze naasten te infomeren over het wel en wee rondom Mirthe, toen ze ziek was. Een hersentumor, medulloblastoom, met uitzaaiingen en tumorcellen in het hersenvocht. De behandeling leek aan te slaan, Mirthe was klaar en de MRI liet geen kanker meer zien. De toekomst die weer voor ons open lag, bleek van korte duur. De kanker was terug (of nooit helemaal weg geweest), een tweede behandeling startte, maar bleek niet op te kunnen tegen de onverwachte wending die het kreeg: uitzaaiingen in de botten. 11 dagen na het staken van de behandeling, vertrok Mirthe naar de sterren op 29 september 2014.
Het blog wordt nog bijgehouden, minder frequent, maar om te laten zien hoe Mirthe mij nog steeds inspireert. Na haar overlijden ben ik mij gaan inzetten als ervaringsdeskundige ouder om de zorg voor kinderen met kanker te verbeteren. Nog altijd is er ruimte voor verbetering, al worden er veel nieuwe ontwikkelingen doorgevoerd.

woensdag 11 maart 2015

Zoektocht

De zoektocht is begonnen. Tenminste de eerste actieve stappen zijn gezet. De zoektocht naar werk zo gezegd. De wil en motivatie zijn ruimschoots aanwezig, van mijn zijde. Nu is het hopen dat men op mij zit te wachten. We zullen het gaan mee maken. Het gat op mijn CV is daadwerkelijk ingevuld met de term 'Mantelzorger' en als beschrijving heb ik toegevoegd: intensieve verzorging in de thuissituatie. Daar ik alleen jaartallen heb benoemd is de periode ingevuld van 2013-2014. Het mag dus duidelijk zijn dat de mantelzorg activiteiten zijn afgerond. En ik mijn handen vrij heb. Vragen zullen er zeker komen, maar dat mag, wat mij betreft. Een snelle kijk op het internet verteld mijn verhaal, dusse, laat maar komen die vragen.
Mocht er hier iemand zijn, die iets voor mij weet of op een zekere manier mij kan helpen aan werk, dan houd ik mij aanbevolen. Voornaamste wat ik zoek is een goede werksfeer. Ik heb ruime ervaring in de begeleiding van mensen, zowel verstandelijk beperkte mensen als psychiatrie en tevens jongeren/ kinderen, maar ouderen zorg lijkt me ook zeer interessant. Werk in een andere sector mag ook, zoals gezegd als de werksfeer maar prettig is. Groenvoorziening heeft ook mijn interesse en een combinatie van verschillende factoren zou net zo goed kunnen, wat mij betreft. Ik houd er van mensen met elkaar in verbinding te brengen en vooral ook om ze met zichzelf in verbinding te brengen.
Weet jij iets, dan hoor ik het graag: mailen kan altijd naar chrisliedeke@gmail.com

1 opmerking:

Anoniem zei

geef maar een kik en ik mail voor je

groetjes jan